Anunt nr. 90/06.05.2025

Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante,conform H.G. nr. 1336/28.10.2022 dupa cum urmeaza:

– muncitor necalificat II- 2 posturi în cadrul Compartimentului Administrare Parcuri,Spații Verzi și Baze Sportive

Concursul se desfǎşoarǎ la sediul Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat Feteşti, Str. Călărasi, nr 512 după cum urmeaza:
-Dosarele se vor depune în perioada 12.05-23.05.2025 (Luni-Joi între orele 7:30-16:30 respectiv Vineri între orele 7:30-14:00), la sediul DADPP Feteşti, str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane;
-selectia dosarelor de concurs – 26.05.2025 ora 09:00 ;
-afișare rezultate selecție dosare – 26.05.2025 ora 11:00
-depunere contestații selecție dosare – 26.05.2025 (ora 11:00) -27.05.2025(ora 11:00)
-afișare rezultate soluționare contestații selecție dosare – 27.05.2025 ora 14:00

Proba scrisa
28.05.2025 -ora 9:00
-afișare rezultate probă scrisă – 28.05.2025 ora 13:00
-depunere contestații probă scrisă – 28.05.2025 (ora 13:00 )-29.05.2025(ora 13:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă scrisă – 29.05.2025 ora 15:00

Proba interviu
30.05.2025 -ora 9:00
-afișare rezultate proba interviu-30.05.2025 ora 12:00
-depunere contestații probă interviu –30.05.2025 (ora 12:00 )-02.06.2025(ora 12:00 )
-afișare rezultate soluționare contestații probă interviu – 02.06.2025 ora 14:00
-afișare rezultatul final al concursului –02.06.2025 ora 15:30

I. Conditii generale necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuala pe perioadă nedeterminată prevăzute la art.15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022 sunt:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

II. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuala pe perioadă nedeterminată sunt:

– muncitor necalificat II- 2 posturi în cadrul Compartimentului Administrare Parcuri,Spații Verzi și Baze Sportive
1.studii generale
2. fără vechime în muncă
3. domiciliul stabil în mun. Fetești

Conform art. 35 al H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului -cadru privind organizarea și dezvoltarea cariereipersonalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs,conform modelului prevăzut la anexa 2 ;
-copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii aflate în termen
de valabilitate;
-copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de
nume,după caz
-copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor
specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului
solicitate de autoritatea sau instituția publică;
-copia carnetului de muncă,a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care să
ateste vechimea în muncă și în specialitata studiilor solicitate pentru ocuparea postului certificat de
cazier judiciar sau , după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
-adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul
de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anteriorderulării
concursului
-curriculum vitae.
-adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Candidatul care depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor,are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar , anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Dosarele de concurs se depun la Compartimentul Salarizare-Normare și Resurse Umane .
Bibliografia de concurs este disponibilă accesând pagina www.dadpfetesti.ro , dar și la sediul instituției.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.

DIRECTOR D.A.D.P.P FETEȘTI
Ing. Șerban Dragoș Viorel

Bibliografie(.doc)

Formular inscriere – anexa 2(.doc)

Mai Multe Articole