Este structura cu specific de productie si prestari de servicii, administrează şi întreţine spaţiile verzi apartinand domeniului public al Mun. Fetesti , administrează cimitirele din localitate, coordoneaza activităţile specifice serviciului specializat pentru gestionarea câinilor fără stăpân având subordonaţi referenți asupra carora exercită controlul.
Serviciul Administrare Domeniul Public și Privat U.A.T. are in subordine 3 Copartimente:
- Compartiment Administrare Parcuri,Spații Verzi și Baze Sportive
- Compartiment Administrare Cimitire
- Compartiment Gestionare Câini Comunitari
Atribuțiile șefului Serviciului Administrare Domeniul Public și Privat U.A.T. :
– Administrează şi întreţine parcurile,spaţiile verzi,bazele sportive si de agrement de pe teritoriul care apartine domeniului public si privat având subordonaţi şefi de formatii asupra carora exercită controlul ;
– Raspunde de aducerea la indeplinire a programelor anuale de amenajare, reamenajare si intretinere gradini publice aprobate ;
– Asigura buna intretinere si conservare a materialului dendrologic si floricol, ocrotit ;
– Întocmeste propuneri anuale privind modul de intretinere si conservare a patrimoniului ;
– Întocmeste si inainteaza conducerii instituţiei raporturile lunare privind lucrarile de amenajare si intretinere executate in subunitatile serviciului ;
– Urmărește execuția specifică măsurilor de intretinere si conservare a spatiilor verzi in functie de sezon, lucrari de amenajare si reamenajare decoruri florale si plantari conform schitelor, proiectelor şi documentelor intocmite de compartimentele de specialitate ale instituţiei ;
– Verifică zilnic execuția lucrărilor de salubrizare a parcurilor si zonelor verzi, dezăpezire sau alte lucrari specifice mentinerii unui aspect civilizat al acestora ;
– Raspunde de modul de utilizare si confirmare a lucrarilor executate si a cantitatilor de carburanti consumate de utilajele folosite ;
– Colaborează la întocmirea programelor unităţii şi a necesarului de forţă de muncă;
– Verifica modul de asigurare a bazei tehnico-materiale pentru formatiile pe care le subordoneaza;
– Întocmeşte din timp necesarul de utilaje, materii prime şi materiale necesare desfăşurării activităţii serviciului;
– Asigura si raspunde de respectarea prevederilor legale privind protectia mediului inconjurator si obtinerea avizelor de taieri, defrisari si toaletari arbori pe domeniul public;
– Completeaza şi actualizeaza, ori de câte ori este nevoie, atribuţiile individuale ale lucrătorilor din subordine, prin consemnare în fişa postului, după prealabila aprobare a conducerii unităţii;
– Verifică pontajele întocmite de şefii de formatii din subordine;
– Primeşte, cercetează şi rezolvă în termen reclamaţiile privind activitatea serviciului sau alte abateri;
– Răspunde ca ieşirea în exterior a oricărei adrese, situaţii, planuri, etc., să se facă numai prin registratura generală a unităţii cu aprobarea obligatorie a conducerii;
– Asigura transpunerea in practica a programului de productie dendro-floricola stabilit de conducerea DADPP , in baza necesitatilor de intretinere si amenajare a spatiilor verzi ;
– Administreaza, exploateaza si intretine bazele de productie , asigurand conditiile necesare in vederea realizarii sarcinilor rezultate din propunerile de productie aprobate ;
– Certifica exactitatea si realitatea lucrarilor de productie dendro-floricola, cu incadrarea in consumurile normate de materii prime, materiale, etc. ;
– Face parte din comisia de recepţie a materiilor prime, materialelor, uneltelor, etc., achizitionate pentru serviciul sau ;
– Răspunde de respectarea normelor de protecţiea muncii S.S.M şi A.I.I.de către personalul din subordine;
– Ia măsuri, prin propuneri scrise, în cazul abaterilor disciplinare ale personalul muncitor;
– Urmărește și asigură buna funcționare a bazelor sportive
– Respectă R.O.F., R.O.I., S.S.M, A.I.I.;
– Organizează activitatea si întocmeşte fişa postului pentru personalul subordonat în concordanţă cu R.O.F. si R.O.I.;
– În cadrul serviciilor, la vacantarea unor posturi, concedii de odihnă, concedii medicale, îngrijirea copilului, detaşări, delegări etc. are obligaţia redistribuirii de sarcini şi atribuţii rămase neacoperite, prin act adiţional la fişa postului;
– Aduce la îndeplinire, în domeniul de activitate, dispoziţiile deciziile Directorului DADPP Fetesti
– Raspunde de integritatea mijloacelor fixe si circulante din dotare ;
– Raspunde de ordinea si curatenia in zona sa de activitate ;
– Îndeplineste si alte atributii stabilite prin hotarari ale consiliului local, dispozitii ale primarului si decizii ale directorului si/sau date de seful ierarhic superior;