Serviciul Administrare Patrimoniu U.A.T. si Lucrari Edilitare

Este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari edilitare la nivelul UAT Fetesti .
În sfera lucrărilor edilitare la nivelul UAT Fetești intră:
-lucrările de întreținere a clădirilor aparținând UAT Fetești
-lucrările de întreținere a mobilierului urban la nivel de UAT Fetești
-proiectele edilitare la nivelul UAT Fetești și urmărirea în timp a acestora

Serviciul Administrare Patrimoniu U.A.T. și Lucrări Edilitare are în subordine 4 Compartimente :

  1. Compartiment Lucrări Edilitare
  2. Compartiment Intretinere Mobilier Urban
  3. Compartiment Parc Auto
  4. Compartiment Pază Unitate

Atributii șef serviciu:

-Asigură calitatea lucrărilor de reparaţii conform legislaţiei;
-Avizeaza lunar situaţiile de lucrări şi urmăreşte respectarea şi încadrarea conform normelor legale în vigoare;
-Analizează şi propune menţinerea sau reorganizarea structurală activitatilor pe serviciu;
-Programează şi repartizează pe formaţii activităţile în funcţie de specificul şi importanţa lor, aptitudinile şi pregătirea profesională a personalului operativ;
-Răspunde de activitatea personalului din cadrul serviciului ;
-Urmăreşte şi verifică prezenţa personalului, organizează şi repartizează sarcini în cadrul serviciului;
-Face parte din comisia de recepţie a materiilor prime, materialelor, uneltelor, etc., achizitionate pentru secţie;
-Planifică şi programează necesarul de obiecte, materiale, aparatură, utilaje necesare desfăşurării normale a activităţii;
-Ține evidenţa zilnică a timpului efectiv lucrat de personalul din subordine;
-Răspunde de asigurarea condiţiilor de muncă ale personalului pentru prevenirea accidentelor şi îmbolnăvirilor profesionale;
-Răspunde de instruirea personalului conform normelor de protecţie a muncii;
-Răspunde de instruirea şi pregătirea profesională a personalului;
-Întocmeşte raportul zilnic de producţie şi situaţia de lucrări lunară şi răspunde de încadrarea în normele de timp şi în normele de consum a materiilor prime justificând consumul de materiale şi combustibil;
-Urmăreşte realizarea ritmică a sarcinilor programate;
-Întocmeşte foile colective de prezenţă pentru personalul din subordine,situaţiile de lucrări şi răspunde de predarea acestora în timpul stabilit;
-Răspunde de întocmirea tuturor documentelor necesare şi de întocmirea studiilor de lucrări şi de încadrarea acestora în normele legale în vigoare;
-Răspunde de corelarea documentelor de intrare şi ieşire de materii şi materiale şi răspunde de verificarea încadrării corecte a lor în situaţiile de lucrări;
-Răspunde de respectarea normelor de protecţie a muncii S.S.M şi A.I.I.de către personalul din subordine;
-Răspunde de acordarea corectă a sporurilor de condiţii de muncă pentru personalul din subordine;
-Verifică calitatea materialelor puse în operă şi refuză materialele necorespunzătoare; nu permite intrarea în procesul de producţie a materiilor şi materialelor fără forme legale;
-Solicită din timp documentaţiile pentru lucrările ce urmează a se executa trimestrial, semestrial, anual;
-Întocmeşte fişa activităţii zilnice a mijloacelor de transport şi fişa consumului la utilaje, urmărind încadrarea în consumurile specifice de combustibil;
-Analizează şi propune menţinerea sau reorganizarea structurală a activităţilor pe serviciu;

-Planifică şi programează necesarul de piese de schimb, materiale, aparatură, utilaje necesare desfăşurării normale a activităţii;
-Verifica si raspunde pentru modul de utilizare a materialelor ,a combustibilului,a pieselor de schimb,lubrifiantilor,anvelopelor;
-Verifică şi asigură starea tehnică a mijloacelor fixe de transport aflate în dotarea parcului auto al Directiei Administrarii Domeniului Public si Privat ;
-Verifică prin sondaj la punctele de lucru, modul de exploatare al utilajelor şi al mijloacelor de transport;
-Verifică şi confirmă deconturile de carburanţi, lubrifianţi, piese de schimb şi alte materiale necesare secției;
Întocmeşte planuri de reparaţii curente, revizii tehnice şi reparaţii capitale pentru toate utilajele şi mijloacele de transport din dotarea unităţii, urmăreşte şi verifică executarea graficului de reparaţii curente şi revizii tehnice în regie proprie, -Programează reparaţiile capitale la unităţi specializate şi urmăreşte realizarea lor la termenele prevăzute în contracte;
-Întocmeşte necesarul de piese şi materiale pentru menţinerea şi funcţionarea mijloacelor de transport a utilajelor, agregatelor aflate în parcul auto al Directiei Administrarii Domeniului Public si Privat ;
-Urmăreşte evoluţia tehnică a mijloacelor auto, asigurând reparaţia acestora în cadrul atelierului mecanic sau alt atelier specializat după caz;
-Ia măsuri, prin propuneri scrise, în cazul abaterilor disciplinare ale personalul muncitor;
-Respectă R.O.F., R.O.I., S.S.M, A.I.I.;
-Organizează activitatea si întocmeşte fişa postului pentru personalul subordonat în concordanţă cu R.O.F. si R.O.I.;
-În cadrul serviciilor, la vacantarea unor posturi, concedii de odihnă, concedii medicale, îngrijirea copilului, detaşări, delegări etc. are obligaţia redistribuirii de sarcini şi atribuţii rămase neacoperite, prin act adiţional la fişa postului;
-Aduce la îndeplinire, în domeniul de activitate, dispoziţiile deciziile Directorului DADPP Fetesti.
-Participa, impreuna cu comisia desemnata in acest sens, la receptia cantitativa si calitativa a lucrarilor terminate si raspunde pentru cele executate necorespunzator;
-Întocmeste si inainteaza pentru eliberare, dupa obtinerea vizei de control financiar preventiv, documente primare privind consumurile materiale si raspunde de necesitatea si realitatea cantitatilor solicitate ;
-Raspunde de integritatea mijloacelor fixe si circulante din dotare ;
-Raspunde de ordinea si curatenia in zona sa de activitate ;
-Îndeplineste si alte atributii stabilite prin hotarari ale consiliului local, dispozitii ale primarului si decizii ale directorului si/sau date de seful ierarhic superior;