Atributii pentru Compartimentul Relații Publice :
-Menţine o legatură directă şi permanentă cu locuitorii oraşului şi cu problemele lor sociale din sfera de competenţă a administraţiei publice locale şi asigură realizarea dreptului constituţional al cetăţeanului la petiţionare.
-Primeşte petiţiile cetăţenilor (cereri, reclamaţii, sugestii, etc.) şi le inregistrează pe tipuri de probleme
-Clasifică documentele pe tipuri de probleme;
-Verifică documentaţia depusă şi dacă aceasta este completă, o înregistrează;
-Elibereaza un bon care conţine: număr de înregistrare, data, numele petentului, pentru eventuale completări şi nelamuriri în legatură cu cele solicitate;
-Urmăreşte şi rezolvă în termen legal reclamaţiile, sesizările din partea unor cetăţeni care s-au adresat administraţiei publice locale;
-Asigură informarea publică directă a cetăţenilor conform Legii 544/2001 ;
-Întocmeşte şi redactează anual Raportul privind accesul la informaţiile de interes public, conform legii 544/2001;
-Colaborează cu celelalte servicii pentru obţinerea de informaţii de interes public cerute de mass-media şi cetăţeni;
-În urma primirii rapoartelor de la fiecare serviciu ,întocmeşte şi redactează anual Raportul de activitate al DADPP Feteşti;
-Asigură prin activitatea de curierat şi distribuţie a corespondenţei, circuitul documentelor atât în interiorul instituţiei cât şi în exteriorul acesteia.
-Verifica modul de intretinere si utilizare a domeniului public si privat din punct de vedere al respectarii normelor de protectia mediului ;
-Întocmeste note de constatare cu privire la ocuparea domeniului public cu tonete, gherete sau alt tip de mobilier urban, constructii provizorii, garaje, organizari de santier etc
-Verifica stadiul fizic al lucrarilor de interventie pentru remedierea avariilor de pe teritoriul sectorului, respectarea termenelor si conditiilor impuse prin Autorizatia de Interventie in domeniul public, precum si aducerea la starea initiala a spatiilor publice afectate de lucrarile de interventie la retelele edilitare.
-Constata organizarea pe domeniul public a activitatilor de comert, prestari servicii si altele asemenea in colaborare cu serviciile din Primarie;
-Aplica somatii societatilor si persoanelor fizice din oras privind depozitarea ilegala a deseurilor pe domeniul public si privat ;
-Colaboreaza cu Politia Locala in vederea aplicarii de sanctiuni in cazul neconformarii in urma aplicarii somatiilor ;
-Urmareste respectarea masurilor de imprejmuire a terenurilor de pe raza administrativ teritoriala a sectorului, pentru evitarea depozitarii necontrolate a deseurilor si degradarii solului ;
-Verifică amenajarea si intretinerea spatiilor verzi locale si a locurilor de joaca pentru copii, intocmind note de constatare cu privire la aspectele sesizate ;
-Constata zilnic in teren gradul de curatenie al zonelor controlate, existenta cosurilor si containerelor pentru depozitarea deseurilor, starea mobilierului stradal, starea instalatiilor de iluminat public, informand serviciile sub competenta carora le revine remedierea situatiei;
-Analizeaza, verifica si solutioneaza sesizarile primite privind administrarea domeniului public si privat ;
-Întocmeste rapoarte privind rezultatul actiunilor de control efectuate ;
-Participa alături de persoanele delegate de Primarie la dezafectarea constructiilor provizorii amplasate ilegal pe domeniul public ;
-Execută serviciul de permanenta la Parcarea cu plata situata in str. Calarasi, nr. 547A,mun. Fetesti
-Supraveghează persoanele care efectuează muncă în folosul comunității
-Pastrează şi arhiveaza documentele
-Duce la îndeplinire orice alte sarcini intervenite ulterior, în condiţiile legii
Atributiile salariatilor sunt cuprinse in fisele de post prin grija sefului de serviciu