Compartimentul Salarizare-Normare și Resurse Umane

Atributii pentru Compartimentul Salarizare – Normare și Resurse Umane:

– Gestionează resursele financiare aferente drepturilor salariale
– Întocmeşte ştatele de plată în baza pontajelor prezentate şefii de serviciu
– Centralizează şi introduce în stat reţinerile de orice natură
– Introduce persoanele aflate în întreţinerea salariaţilor în deduceri salariale, inclusive persoanele salariate
– Calculează concediile medicale aparute lunar pentru introducerea în ştatele de plată;
– Calculează alte drepturi salariale – sporuri/indemnizaţii,etc.
– Întocmeşte ştatele de plată pe servicii/formaţii/compartimente şi pe total instituţie
– Asigură relaţia cu băncile unde salariaţii au deschise conturile aferente cardurile de salariu, întocmeşte borderourile privind virările salariale;
– Virează online drepturile salariale din contul colector al DADPP Feteşti în contul aferent cardurilor de salariu al angajaţilor
– Întocmeşte declaraţia D 112 privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitul pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate şi o depune în format electronic la ANAF;
– Întocmeşte la cererea salariaţilor, adeverinţe şi alte documente;
– Întocmeşte documentele statistice cerute de organele în drept (Direcţia de Statistică) privind salarizarea
– Întocmește analiza de preț,anual,în vederea fundamentării tarifelor pentru activitatea de iluminat public și D.D.D.,precum și a celorlalte tarife instituite pentru activitatea desfășurată de D.A.D.P.P. Fetești
– Întocmeste situatiile de lucrari ale serviciilor din cadrul institutiei;
– Analizeaza opereațiile din procesul tehnologic, propune solutii de organizare, verifica conditiile tehnico-organizatorice
– Analizeaza gradul de indeplinire al normelor de timp si propune solutii de crestere a productivitatii muncii;
– Încadrează cantitățile de lucrări în articole de deviz
– Întocmește devize pe categorii de lucrări și situații de plată
– Urmărește consumurile specifice pentru fiecare categorie de lucrări,inclusiv pentru proiectele de investiții realizate în regie proprie
– Întocmeşte devizul general al investițiilor realizate în regie proprie;
asigură recrutarea şi angajarea personalului pe bază de competenţă, conform prevederilor legale prin concurs sau examen si acordarea drepturilor cuvenite personalului institutiei;
organizează conform legislaţiei în vigoare concursurile pentru ocuparea posturilor vacante din aparatul propriu şi verifică îndeplinirea de către participanţi a condiţiilor prevăzute de lege;
– analizează propunerile de restructurare a compartimentelor institutiei şi pregăteşte documentaţia necesară în vederea supunerii dezbaterii şi aprobării de către Consiliul Local a organigramei institutiei;
pregăteşte documentaţia necesară elaborării Regulamentului de Organizare şi Funcţionare, Regulamentului de Ordine Interioară, a statului de functii si de personal şi al altor documente necesare bunei funcţionări a instituţiei ;
ţine evidenţa fişelor de post şi răspunde de corelarea acestora cu atribuţiile din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare;
– ţine evidenţa condicilor de prezenţă ;
– întocmeşte raportări statistice privind activitatea de personal din institutie;
– răspunde de asigurarea necesarului de personal pe funcţii şi specialităţi pentru institutie ;
– controlează respectarea disciplinei muncii si raspunde de organizarea potrivit prevederilor legale a Comisiei de Disciplina;
– intocmeste programul anual de instruire a intregului personal implicat in activitati ce influenteaza calitatea serviciilor prestate sau mediul inconjurator ;
– primeşte si analizeaza ofertele pentru cursuri de pregătire profesională de la instituţiile abilitate în domeniu ;
– răspunde de organizarea şi ţinerea la zi a evidenţei personalului ;
– întocmeşte documentatia legată de încadrarea, promovarea, definitivarea, detaşarea sau încetarea contractului de muncă al personalului institutiei ;
– ţine evidenţa concediilor de odihnă, a concediilor medicale, a concediilor fără plată şi a sancţiunilor;
– răspunde de rezolvarea reclamaţiilor, sesizărilor şi conflictelor de muncă care revin în competenţa serviciului;
– eliberează la cerere, adeverinţe privind calitatea de salariat;
– pastrează şi arhiveaza documentele
– Duce la îndeplinire orice alte sarcini intervenite ulterior, în condiţiile legii
Atributiile salariatilor sunt cuprinse in fisele de post prin grija sefului de serviciu