Compartiment Administrare Cimitire

Atributii ale administratorului Compartimentului Administrarea Cimitire :
– Înregistreaza documentele compartimentului in care isi desfasoara activitatea;
– Identifica si verifica pozitionarea in teren a locurilor de veci;
– Raspunde petitiilor care sunt legate de domeniul sau de activitate;
– Încheie si semneaza contracte de concesiune a dreptului de folosinta;
– Asigura respectarea prevederilor legale privind protectia mediului pentru domeniul sau de activitate;
– Respecta programul de lucru ;
– Asigura si raspunde de aplicarea prevederilor legale pentru domeniul sau de activitate;
– Verifica si raspunde de evidenta locurilor de veci din Cimitirul Municipal Fetesti – Gara;
– Raspunde de buna cunoastere a reglementarilor legale specifice atributiilor care revin personalului si asigura aplicarea corecta acestuia;
– Raspunde de respectarea normelor de conduita si deontologie in raporturile cu agentii economici si ceilalti contribuabili;
– Asigura confidentialitatea datelor si informatiilor care, potrivit legii, constituie secret de serviciu si / sau nu pot fi date publicitatii;
– Pregateste pentru arhivare, documentele din activitatea compartimentului;
– Îndeplineste orice atributii stabilite de conducerea unitatii in legatura cu sarcinile specifice din domeniul de activitate.
– Respecta intocmai prevederile Regulamentului de organizare si functionare a cimitirului municipal Fetesti
– Anunta imediat seful ierarhic despre orice problema aparuta la locul de munca de natura sa impiedice buna desfasurare a lucrului ;
– Informeaza de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut
Atributiile salariatilor sunt cuprinse in fisele de post prin grija sefului de serviciu